tirsdag 9. juni 2009

Regionsmøte i Hornindal

Søndag var det tid for det årlege regionsmøte for Hageselskapet region Nordfjord. Sekretæren var den utvalgte til å delta på møtet i år. Dette blir ikkje noko referat frå møtet, men berre litt bilete som viser kva Hagelaget i Hornindal baud på denne dagen.

Først hagevandring i den flotte hagen til Gunnhild Humborstad:

Koselig rom i hagen.




Tenk å ha denne flotte utsikta frå hagen sin....


Etterpå var vi ein tur innom Anders Svor museumet

Under ser du bilete av eit par av dei imponerande arbeida hass.





søndag 7. juni 2009

Hagevandring torsdag 11. juni

Eit par av dei som stoppa og slo av ein prat på planteloppemarknaden laurdag inviterte oss på hagevandring. Dei har ein hage som mange sikkert har lagt merke til når ein køyrer forbi Straumshamn. Oppi skråninga ligg ein fantastisk hage.
Det er Ingunn Løset og Edvin Hondstad som hagar der. Har du lyst å være med oss på hagevandring, så slå følge med oss på torsdag 11. juni. Vi køyrer frå busstasjonen på Nordfjordeid kl 18.00.Vel møtt!

lørdag 6. juni 2009

Planteloppemarknad

Då er årets planteloppemarknad over. Vi kombinerte med lotteri og fine premiar. Det fantastiske veiret i dag gjorde det til ein fryd å stå på standen og selje plantar. Det var mange som tok seg tid til ein ekstra prat rundt loddbøtta.

Der var litt av kvart å velje i blandt loppene også. Det var godt og variert utval, så der var litt for ein kvar smak.

tirsdag 2. juni 2009

Laurdag 6. juni er det tid for planteloppemarknad

Det nærmar seg planteloppemarknad med stormsteg. Vi håpar at mange av medlemmene har ein plante eller fleire å avsjå til denne dagen. Dersom dagen blir vellukka gjev dette ein ekstra slant i kassen, som i neste omgang gjer at vi kan arrangere fleire ting med f.eks betalte foredragshaldarar og liknande.

Ta gjerne kontakt på mail: eidhagelag@yahoo.no eller tlf 99161392 og sei i frå om du har noko å avsjå. Om du er oppteken denne dagen kan lopper leverast på førehand etter avtale. Det treng ikkje være store saker, eller sjeldne saker - vi er heller ute etter mangfald.
For at det skal bli litt lettare for deg som har ein plante eller fleire som du kan tenke deg å donere til loppemarknaden, viser vi her nokre bilete som viser korleis ein tenkjer seg at plantane kan lagast til på førehand.




Denne flotte tua med primula har blitt til 24 småplantar som er perfekte til ein planteloppemarknad.


Først vart tua delt i småplantar, omlag på denne størrelsen.
Til sist vart dei potta opp i småpotter.



Dersom du veit namnet på planten er det viktig å setje det på. Her er det skrive på ein pinne og putta nedi jorda, men du kan også skrive på potta med vassfast tusj, eller klistre navnelappe på potta. Det er berre å bruke fantasien.
Kanskje du er av dei som likar å så om våren, og alltid har for mange av kvar sort. Vi tek gjerne imot overskotet. Kanskje det er andre som manglar akkurat den planten du sådde litt for mange av.
Til alle dåkke andre som berre har lyst på nye plantar eller berre er litt nysgjerrig: De finn oss ved Moengården vest omlag i tida 10 til 15 laurdag 6. juni.

mandag 1. juni 2009

Fantastisk hagevandring i Ørsta

Dette var meldinga som møtte oss då vi kom til hagen til Sissel Ytreeide. Vel, no var korkje kona eller hunden hennar noko særleg skremmande...tvert om, så var både hunden og Sissel svært så trivelige :) Vi var tilsaman ca 14-15 personar, og under kan du sjå meir av det vi var så heldige å få sjå. Innan for porten hadde ho eit blått hjørne med ein bitteliten hagedam. Ingen tvil om at Hosta var ein av favorittane hennar. Ho hadde kring 30 ulike hosta, og namna på dei kunne ho på rams.

Lekkert!
Denne flotte dammen hadde ho vunne pris for. Ei veke til Chelsea flowershow var premien. Spennande å høyre om kva ho opplevde og såg der.


Ein stille krok i det grøne rommet. Her inne var det fred og ro som råda. I desse deilige solstolane må det være deilig å slenge seg ned med ein kopp kaffi og ei god bok etter dagens hageøkt.

Eller kanskje det freista meir å slange seg i hengekøya nederst i hagen? Uansett kor ein vandra, var det fantastisk å sjå kor velstelt og stilfullt det var i hagen.

Acer i alle fargar og variantar fann vi overalt i hagen

Rhododendronblomstringa var fantastisk. Alle matcha i fargane, og Sissel hadde selvfølgelig namnet på alle klart.

Artig plante nederst i hagen. Denne var litt av eit blikkfang med dei store blada!
Edit: Herdis har vore så snill å legge inn kommentar om at planten heiter Astilboides tabularis .


Denne Acer'en og Allium Giganteum var ein lekker kombinasjon.

onsdag 13. mai 2009

Hagevandring i Ørsta torsdag 28. mai

Torsdag 28. mai tek vi turen til Sissel Ytreeide sin hage i Ørsta. Då satsar vi på at veiret blir mykje finare enn sist vi var på tur, slik at vi får sjå både Rhododendron og hagedam i sin fulle prakt.


Vi samlast ved busstasjonen på Nordfjordeid, og køyrer samla til Ørsta. oppmøte kl 18.00 ferja går frå Folkestad kl 18.45.


Det kostar kr 50 for kvar deltakar for å dekke ferje og køyring.


Etter vandringa tek vi oss som vanleg ein kaffitår med noko attåt. Loddsalg med hagerelaterte premiar vert det sjølvsagt også :)


Om du ikkje er medlem, men berre er hageintressert og litt nysgjerrig på kva vi styrar med i hagelaget, så er du hjarteleg velkommen til å være med oss!

onsdag 6. mai 2009

Hagevandring i ruskeveir

I dag hadde vi årets første hagevandring. Turen i dag gjekk til Eli Orheim på Stårheim. Det regna godt, men jammen vart vi 15-16 personar likevel :) Det er vel sånn det er, litt regn har vel aldri stoppa ein god vestlending.... Det finst ikkje dårleg veir....osv...


På tunet hadde Eli laga ein flott oppsats av noko av det ho har i hagen. Jammen kan det bli mykje flott blomsterflor, sjølv om det er tidleg i sesonen enno!

Det var ikkje berre blomster å sjå i hagen. Her ein fin liten kreasjon med stein og trevirke. Det var mykje flott stein i hagen. Alt frå slike små runde steinar til flotte bergflater som stakk opp av plenen.

Skal tru om ikkje dette var japansk prydkirsebær. Uansett var blomstrane utruleg skjønne!

Dette biletet er frå rota på det samme tredet. Litt av eit blomsterflor!

Utsikta frå hagen var flott! Det dårlige veiret yter ikkje utsikta rettferdigheit i dag, desverre.
Etter hagevandringa vart det kaffi, kaker og loddtrekning i den flotte grillhytta hennar. Ho hadde fyrt opp i grillen, så det var varmt og godt. Det gjorde virkelig godt etter å ha vandra rundt i det sure regnveiret :)